Dansk Industri ønskede på Folkemødet i Allinge 2016 en unik og inviterende oplevelsesplatform, der kunne skabe opmærksomhed og kendskab til DI og deres medlemmers nuværende fokus på talent. Platformen skulle via forskellige oplevelsestilbud og aktiviteter invitere og inddrage borgere og professionelle og være med til at skabe møder, venskaber og meningsudvekslinger på tværs af interesser og holdninger.








2+1 leverede et kreativt koncept for DI, TalentLab - som samlende platform for aktiviteter, der gennem oplevelser, formidling og inddragelse af de besøgende udfoldede en overordnet fortælling om talent – fra opfindelser til robotstyring og kodning. Vi inviterede i øjenhøjde besøgende til at indgå aktivt i en særlig fortælling om talent og medlemsvirksomhedernes behov for innovation og arbejdskraft.








DANSK INDUSTRI
DANSK INDUSTRI
FOLKEMÃ?DE 2016
ANALYSE // STRATEGI // KONCEPT // VISUEL IDENTITET // BRANDING // DESIGN // TEKST