1.000 håndværkere kommer til DTU. De kører store biler og arbejder på byggepladser, hvor man skal have sikkerhedsudstyr på. Men hvad med de studerendes sikkerhed?

Oops! er en sikkerhedskampagne, der skal gøre studerende opmærksomme på den tunge trafik og få dem til at holde sig fra byggepladserne. Oops! bruger et begrænset budget til at sætte ind, hvor det gør ondt. Seks farlige trafikovergange får under en særlig sikkerhedsuge advarselsskilte, asfaltfolier og en kaffekværn rykker ud for at gøre opmærksom på farerne på campus. På facebook kan de studerende mærke smerten ved at ramme en lastbil, en gravko
eller cykel på Oops!-spillet.
Prøv spillet her

OOPS! SIKKERHEDS KAMPAGNE

KAMPAGNEKONCEPT // SOCIAL // KOMMUNIKATION // EVENTS

[unex_ce_button id="content_cydjsouv6,column_content_2wlacuudv" button_text_color="#000000" button_font="regular" button_font_size="12px" button_width="auto" button_alignment="center" button_text_spacing="1PX" button_bg_color="#e5e5e5" button_padding="15px 25px 15px 25px" button_border_width="0px" button_border_color="#000000" button_border_radius="0px" button_text_hover_color="#ffffff" button_text_spacing_hover="2px" button_bg_hover_color="#000000" button_border_hover_color="#000000" button_link="http://www.2plus1.dk/wp-content/uploads/2016/11/Sikkerhedskampagne-DTU.pdf" button_link_type="url" button_link_target="_blank" has_container="" in_column="1"]DOWNLOAD CASE[/ce_button]