More selected projects

Vi har gennemført strategiske og kreative opgaver for Fritz Hansen, der spænder fra strategiudvikling over annoncering til tryksager. Fællesnævneren for udfordringerne er det strategiske og kreative arbejde med at forny Fritz Hansens brand med respekt for den designtradition og filosofi, som virksomheden er eksponent for. 

Fritz Hansen agerer både på kontrakt- og privatmarkedet, og det stiller krav til strategierne og fortællingen. I kontraktmarkedet finder vi bygherrer og arkitekter, der tænder på inspiration og koncepter. Mens privatkunder interesserer sig mere for det ikoniske design, det gode håndværk og den gennemførte høje kvalitet. Den høje kvalitet tilfører produkterne en stærk bæredygtig profil og høj return on investment, som er interessant for begge målgrupper.

Resultatet har været en løbende fornyelse af Fritz Hansen som brand og en lang række succesfulde introduktioner af nye designs og yderlige involvering af arkitekter og bygherrer i Fritz Hansen som samarbejdspartner.

FRITZ HANSEN

STRATEGI // DESIGN // PUBLIKATION // PR // MARKEDSFØRING

[unex_ce_button id="content_4tosni8r3,column_content_2wlacuudv" button_text_color="#000000" button_font="regular" button_font_size="12px" button_width="auto" button_alignment="center" button_text_spacing="1PX" button_bg_color="#e5e5e5" button_padding="15px 25px 15px 25px" button_border_width="0px" button_border_color="#000000" button_border_radius="0px" button_text_hover_color="#ffffff" button_text_spacing_hover="2px" button_bg_hover_color="#000000" button_border_hover_color="#000000" button_link="http://www.2plus1.dk/wp-content/uploads/2017/05/Fritz-Hansen.pdf" button_link_type="url" button_link_target="_blank" has_container="" in_column="1"]DOWNLOAD CASE[/ce_button]