Med en campusudvikling på over 4 mia. kr. er Danmarks Tekniske Universitet sat på skinnerne til at befæste sin position som teknisk universitet i verdensklasse. Med over 20 byggeprojekter på et tæt område med 10.000 studerende og 6.000 ansatte kræver det også en titanisk kommunikationsindsats. Den røde projektkommunikationen skaber engagement omkring fremtidens transformerede DTU.

0
0
0

2+1 har samarbejdet med DTU og NIRAS om at udvikle og afholde Transforming DTU, der omfatter events, byggehegnsdesign, website, street food, wayfinding, sikkerhedskampagne, visionsavis, kortdesign, m.m.

img_0494_2560x1440img_0494_2560x1440
ikon_tidslinjeikon_tidslinje

TRANSFORMING DTU

BRANDINGSTRATEGI // BYGGEKOMMUNIKATION // MIDLERTIDIGHED // WAYFINDING

[unex_ce_button id="content_50bp6tlcu,column_content_2wlacuudv" button_text_color="#000000" button_font="regular" button_font_size="12px" button_width="auto" button_alignment="center" button_text_spacing="1PX" button_bg_color="#e5e5e5" button_padding="15px 25px 15px 25px" button_border_width="0px" button_border_color="#000000" button_border_radius="0px" button_text_hover_color="#ffffff" button_text_spacing_hover="2px" button_bg_hover_color="#000000" button_border_hover_color="#000000" button_link="http://www.2plus1.dk/wp-content/uploads/2016/11/Transforming-DTU.pdf" button_link_type="url" button_link_target="_blank" has_container="" in_column="1"]DOWNLOAD CASE[/ce_button]