More selected projects

Alt for mange danskere tror, at udviklingsbistanden havner i de forkerte lommer. I virkeligheden går det overordnet fremad i udviklingslandene, og dén gode nyhed vil vi gerne bringe ud til danskerne sammen med FNs 2015 mål.

2+1 har været med til at udvikle kampagnekonceptet for Verdens Bedste Nyheder. Verdens Bedste Nyheder giver danskerne alle de gode nyheder fra udviklingsarbejdet i en specialproduceret avis og som omslag til MetroExpress og gratis morgenbrød – delt ud af alt fra frivillige, NGO’ere, politikere og de berygtede ’facere’. Konceptet giver NGO’erne mulighed for at brede konceptet ud på deres egen måde med deres egne gode nyheder. På den måde blev der skabt ejerskab med større spredning og gennemslagskraft.

NGO FORUM
DANIDA

VERDENS BEDSTE NYHEDER

STRATEGI // DESIGN // PUBLIKATION // IDENTITET // BRANDING // INDDRAGELSE

[unex_ce_button id="content_4tosni8r3,column_content_2wlacuudv" button_text_color="#000000" button_font="regular" button_font_size="12px" button_width="auto" button_alignment="center" button_text_spacing="1PX" button_bg_color="#e5e5e5" button_padding="15px 25px 15px 25px" button_border_width="0px" button_border_color="#000000" button_border_radius="0px" button_text_hover_color="#ffffff" button_text_spacing_hover="2px" button_bg_hover_color="#000000" button_border_hover_color="#000000" button_link="http://www.2plus1.dk/wp-content/uploads/2017/05/Verdens-Bedste-Nyheder.pdf" button_link_type="url" button_link_target="_blank" has_container="" in_column="1"]DOWNLOAD CASE[/ce_button]